söndag 29 september 2013

SORRY

för NOOOO inlägg idag..
Men,,allvarligt så vaknade jag med huvudvärken from HELL...
Bakis,,,Näää,,om det vore så ändå,,
Gick upp vid 06.00,,startade kaffebryggaren,,
Drack en balja med kaffe,,satte mig vid Datorn,,,
Började känna av ett illamående..
Helt plötsligt kände jag att jag behövde,,,hmmmm,,spy..
Sprang ut fortare än blixten,,
Det var baljan med kaffe det som kom upp,,,,Bläääää..
Sen gick jag och la mig igen,,
Låg på soffan i typ 2 timmar,,efter det vart det en aning bättre..
Men jag har faktiskt känt mig helkonstig hela dagen...
Och känner mig inte riktigt kry ännu heller,,det får bli lopplådan strax..
 
Jajaja,,nog om mig nu,,
Per har köpt en MOPPE,,,jätteroligt,,,tycker han ja..
Och han har meckat och meckat med den i flera dar nu..
Likaså i Fredags,,när jag kom ut,,
Jag kollade på Idol,,
Då var han nere i källaren och meckade..
Den ser väl inte mycket ut för världen,,men den är finare i verkligheten..
Sadeln kanske behöva sig en styling,,,eller kanske blir det en ny sadel..
Så blev den klar igår iaf,,,
Så på kvällen tog vi oss en raggarunda mot Abborrkroken,,
Kan ni tänka er:
Jag fick sitta på ramen,,,Hehehe..
Inte nån högre komfort där inte,,,
Men,,det gick..
Jag fick knöla ihop mig,,,
Det är väl en himla tur att jag har längden som en dvärg,,,
 
Tjooo
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar